Regent's College

2010-07-06 @ 12:45:03


God dagens! Sitter här på jobbet.. Börjar vänja mig vid att jobba nu. Men nu är det bara 3 dagar kvar. Det kommer bli otroligt skönt med lov (på riktigt! Har ju lov nu oxå men jag jobbar så jag är ju ändå inte ledig..) Men jag kommer nog sakna folk här lite grann, de är otrologt snälla och väldigt roliga. Vem sa att jurister är tråkmånsar?!


Jag har pratat lite med min "handledare" och jag kanske ska komma tillbaka hit och jobba nån annan gång på nått lov eller så :)

Vi ska "hålla kontakten" iaf. De har ju en del administrativt (läs: tråkigt) jobb som jag kan får göra ;)

Fick ett ryck och sökte på universitet i London. Har kommit fram till att det är dit jag vill efter studenten. Så jag tänkte kolla vad som finns och om det är något som verkar intressant..
Självklart blev jag "kär" i den första skolan jag tittade på, typiskt mig! Jag fastnar alltid för något före jag sett allt och då går det inte att se fördelarna på andra skolor..
Just nu är det iaf European Business School London på Regent's College som står högst upp på listan. Tycker att International Business låter kul :D 

Så första målet är MVG i English B och C + Cambridge CAE (Certificate in Advanced English) 

Efter jobbet blir det eventuellt träffa Lulu och Felicia, måste ju hinna träffa alla före jag åker..!
Igår drog (nja hon var ganska lättövertalad) med mig Felicia in till stan för lite shopping. Jag hittade en söt bikini-överdel, en cool t-shirt och ett par lovely heels :D


Sugen på jordgubbar! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0