Cut Point

2010-06-10 @ 12:33:30

Hejsan! Snart ska jag iväg till Birsen, min fantastiska frisör på Cut Point, och klippa mig och färga ögonfransarna. Det är superskönt att ha färgade fransar på sommaren, då behöver man inte sminka sig och ser mkt fräschare ut.. ;D
Som vanligt så har jag ingen aning om hur jag vill ha håret.. Birsen får avgöra :)

Ikväll är det träning, behövs verkligen! Känns som att det var 100 år sen jag tränade :P
Resten av dagen är fortfarande oplanerad. Hade tänkt gå på bio med Carolin men jag vet inte om jag hinner in till stan efter träningen.. Vi får se :)

Igår så var planen att vi skulle ha picknick men typ alla fick förhinder så det blev bara jag och Lulu. Så vi köpte jordgubbar och satte oss på bryggan vid maren och myste.. Låter otroligt mysigt iaf, sanningen är att det var frezing och kändes inte alls som sommar. Men vi hade kul iaf. Sen så tog vi en lång promenad längs kanalen :)

Synd att det är så trist väder :(
Hoppas det blir bättre snarast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0