News

2010-06-15 @ 00:29:55

Hade som sagt ispass idag, skitkul! Det gick faktiskt bra.. Trots att det är flera månader sen jag hade på mig benskydden och skridskorna.
När man kliver in i en ishall så känner man sig alltid hemma. Det är en mysig atmosfär där, gillas!
På onsdag är det träning igen ;D

Innan träningen så träffade jag Emilia. Vi gick omkring i centrum och kände oss fattiga eftersom det finns så mkt man bara måste ha men inte har råd med! Och så åt vi jordgubbar och hallon på bryggan vid Maren. Mys!

  
Bilder lånade från Emilias blogg :)

När vi kom hem från ishallen så kollade jag lite på fotbolls-VM, Italien-Paraguay, slutade 1-1 :)

Sen så kollade jag lite nyheter på aftonbladet, LT (lokaltidningen i Södertälje) och lite andra sidor. När jag gjorde det så förvånades jag över hur sällan jag gör det, kollar nyheter alltså. Det ska det bli skärpning på!
En del väldigt viktiga nyheter och så som man faktiskt bör känna till.. Som BP-olje-katastrofen, massa inför riksdagsvalet 2010 och lokala nyheter.
Nu ska jag läsa lite, sen sova :)

God natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0