Sommarlov

2010-06-09 @ 12:02:39
Det var ett tag sen.. Men jag har haft så mkt för mig så att jag inte haft tid att blogga :)

I måndags så var vi på grönan med klassen. Superkul! Snurringt och guppigt och allt men roligt och mysigt ;D 

Igår gick jag ut ettan! Kan knappt fatta det eller att det är sommarlov.. NU?! Redan..?
Helt fantastiskt mysigt igår iaf. Japanskaklassen skulle äta japansk mat, jag följde med och representerade juridikdelen av klassen ;)
Vi var på Resturang Panda, som hade massa asiatisk mat (tur för mig, gillar inte japansk mat :P) så jag åt friterad kyckling, mums!
Efter det så åkte jag, Lulu och Felicia hem till Felicia och kollade på Sherlock Holmes, mkt bra film!

Dagen är, liksom de kommande veckorna, lite oplanerade.. Men sommaren är till för att man ska vara spontan, gillas!

Ha de!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0