Sommartider hej hej

2010-06-27 @ 22:48:38

Hej på er! Midsommarhelgen börjar lida mot sitt slut.. Synd!
Jag har haft en helt fantastisk midsommar :D Firade uppe på gården (bor ute på landet..) som vanligt med grannar och vänner. Hade kameran med mig men glömde ta kort, illa!

Helgen inkluderade:
- strålande sol
- midsommarlunch (utan sill, gillar inte det) med familj och vänner
- krocket-cup (jag förlorade stort..)
- fest på logen med grannar och vänner (typ 120 pers)
- massa sallad, lamm, tårta och annat mumsigt
- dans typ hela kvällen/natten
- spricka i stortånageln, massa blod - aj!
- läskig polack på dansgolvet trampa på min tå (den med sprickan i) - aj aj!

- bad mitt i natten (typ 4), kallt..
- mysig, sen, traditionell frukost dagen efter
- slappa i solen med familjen och Söderhälls (vänner)
- Vattenkrig!! (jag vann! ..typ)
- mer krocket
- promenad
- movie-time - Avatar!
- framförallt mycket skratt!

Idag har jag mest legat i solen och läst, blivit solbränd, tränat, ätit hos farmor och kollat på fotboll!

Nu är det dags att sova, jobb imorrn.. :P 

Dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0