Student på TG

2010-06-02 @ 23:04:55
Hallå där :) Idag var det utspring på min skola. Även om jag själv måste stanna kvar i två år till.. Men det har jag inget emot.
Mina föräldrars gudbarn, Carolin, tog studenten idag så vi var där. Och asså gud! JAG LÄNGTAR!!
Deras glädje smittade av sig och det var helt fantastiskt :D

Grattis alla TG-studenter och Lycka till i framtiden! :D

Typiskt mig, jag glömde min kamera hemma! :( Så jag kan tyvärr inte bjuda på nån smaskig bild.. Men det kommer nån annan gång :)

Imorgon så har jag bara en lektion, najs! Fast jag är lite osäker på om jag hinner komma på den. Ska på begravning nån gång mitt på dagen..
En gammal granne, vi är ingift släkt på nått vis, har gått bort. Han var ungefär 90+.

Blir min 10:e begravning, det låter så hemskt.. Usch asså. Jag och syrran kom på att vi kan de flesta av de vanliga begravningspsalmerna utantill.. Fy!
Imorgon blir det Pärleporten bland annat.

Jaja, det är imorgon. Nu ska jag duscha och sova :)
Juste, jag brände mig i solen idag när vi stog och väntade på studenterna på utspringet.. :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0