Tårta tårta tårta

2010-06-23 @ 15:43:34
Hej! Jag har varit för upptagen och för trött för att blogga på senaste tiden.
För er som missat det så har jag börjat jobba, började i måndags, på DeLaval. Jag jobbar på legal, väldigt kul.
I måndags var det väldigt mkt info och följa efter och så men det två andra dagarana har jag jobbat självständigt (A)

För tillfället är jag själv på kontoret :O
De andra är nämligen på nån sommaravslutnings aktivitet-grej. Lite tomt..

Och så fick vi tårta idag, idag igen.. Fick det i måndags, för en man fyllde år, igår, för att vi var på avtackning och idag, för att det var sommarbuffé i matsalen.. Inte dumt ;D

Både i måndags och igår så träffade jag tjejorna från klassen efter jobbet (gud, det låter så "vuxet" att säga "efter jobbet" :P). I
 måndags blev det middag på donken i Södertälje och glass på bryggan vid Maren. Och igår var vi hemma hos Fika och tjockade oss, vi åt bland annat smält choklad och jordgubbar (ÅÅÅÅÅÅHHH!) 

Dock resulterar tjejmyset i att jag går omkring och ser ut som ett spöke eftersom jag lägger mig mkt senare än jag borde och går upp vääääldigt tidigt..

Nej, time to get back to work..! ;) 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0