TV

2010-06-20 @ 20:03:48
Hiss: THE Bröllop mellan Victoria och Daniel.
Blir bara bättre och bättre! Ångrar att jag inte engagerade mig mer tidigare..


Diss: Fotbolls-VM
Går bara piss för alla lag som det borde gå bra för :(
Och vem försöker jag lura?! Jag gillar inte ens fotboll.. Tycker det är en oerhört tråkig och larvig sport som dessutom är alldeles för lång. 90 minuter!! Och sen lägger de till massa minuter efter, som att inte 90 var tillräckligt! Varför vänta med att anfalla tills tilläggsminuterna?! Man har liksom haft en och eh halv timme på sig..!
Dessutom, varför kolla när Sverige ändå inte är med..?


Nu ska jag baka kladdkaka. Sen lite senare ska jag kolla på This is it (tv3, 21.00)
Imorgon börjar jag jobba, såå kul! :D
Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Ja jag tycker vi får ta och träffas, men jag ska passa Benny hela veckan på dagarna och nästa åker jag på p&l, så det bästa är väl när pappa eller mamma kommit hem senare i veckan om du kan? :)

2010-06-20 @ 21:30:57
URL: http://stummatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0