Legal assistant ;D

2010-06-13 @ 11:32:47
Det har blivit lite dåligt uppdaterande på sistone och det beror främst på att jag har somarlov och hellre spenderar det ute i solen eller med mina underbara vännen istället för framför datorn. Sen så är det också så att vårt internet har knasat så jag inte kan ansluta till min dator utan måste använda vår gemensamma dator (gemensam = aldrig ledig)..

Iaf så har jag klippt mig och färgat ögonfransarna (något som mina kära klasskompisar ansåg väldigt konstigt..) det är iaf superskönt och blev riktigt bra :D

I fredags hände något ovanligt i mitt liv, jag var på anställningsinterjuv (!) för första gången!
Jag berättade ju för ett tag sen att min pappa skulle försöka fixa ett jobb hos juristerna på hans jobb och.. ja, JAG FICK DE!! :D :D :D
Så jag åkte dit och hade möte med två av juristerna (som kommer vara mina handledare). Hade hela mötet på engelska, och jag förstod allt! Unbelievable!

Jobbet går ut på att scanna in alla avtal de har och lite annat.. Men det blir säkert kul :)

Igår var vi hos grannarna på studentmottagning för Robin och Dennis som har läst till flygtekniker på Skavsta. 
Eftersom skolan ligger i Nyköping så var mottangingen dagen efter studenten.
Jag måste säga att jag blev lite chockad för det visade sig att de var kursettan (Robin) och kurstvåa (Dennis) :O
Det var iaf massa trevligt folk där och så, mkt kul! Och massa gulliga bebisar :)
Bara att man typ dör av avundsjuka så fort det är nån som tagit studenten :P
..två år, två år säger jag bara! 


Studenterna - Dennis och Robin

Mössorna :)

Mumsig tårta ;)

:D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0