Sista dagen på lovet ;)

2010-06-18 @ 12:55:35

..börjar ju jobba på måndag :P

Supermysig dag igår :) Jag och Syrran mötte upp Carro i stan och åt mat i nån park, sen bio.
Killers, som vi såg, var helt okej. Inte superbra.. Men det var kul att träffa Carro iaf, hon åker till England i helgen och kommer hem typ när jag åker till Frankrike så vi kommer inte hinna träffas så mkt i sommar :(

Efter bion så mötte jag upp Fika! Typ jääättelänge sen vi sågs!! Det var kul att träffas. Lite senare kom även Felicia in till stan och babbla lite med oss. Fast Fika åkte typ hem precis när Felicia kom så jag och Felicia fick klara oss själva..

En observation från stan, ALLT handlar om kronprinsessbröllopet! ALLT! Men det är iof inte så konstigt.. :P 

Idag så ska jag först träffa Alice :) var oxå superlänge sen vi träffades, ska bli kul :)
Och sen antar jag att jag följer med Fika in till stan och lämnar cv:n till affärer.. Nånting hittar vi nog på :)

Bilder från igår :)

Syrran och Carro i nån park :)

   
Båt, syrran och Carro :)

Later!

Btw, pissar
på regnet! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0