Det värsta jag vet...

2010-03-16 @ 12:39:54
...är mensvärk! Inte själva mensen utan värken!! Jag har legat i sängen halva dagen oförmögen att resa mig upp utan otroliga smärtor inte bara i magen utan även ryggen och huvudet >.<
Nu jag har iaf kommit upp och ska försöka få i mig någon frukost/lunch. Sen blir det plugg och knarka piller! Föräldramatch ikväll på träningen, det vill man ju inte missa :P

Förut så tyckte jag alltid att det värsta som fanns var att kräkas... Man har liksom ingen kontroll och det är obehagligt! (tycker jag iof fortfarande) Men nu så har jag kommit fram till att det är ingenting jämfört med mensvärk! Eftersom det inte finns något botemedel mot det! Jag menar, om man kräks - då är det ju bara att skita i att äta tills det gått över, då finns det ju inget att spy upp liksom. Men med mensvärk, ja då spelar det ingen roll om man äter eller skiter i det, gör lika ont ändå!
Det är många som säger att man inte ska träna när man har mensvärk, jag säger TRÄNA!! Det är det enda som hjälper, faktiskt! Det gör inte lika ont om man rör på sig... Även fast det kan vara jobbigt att komma igång :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0