Exhausted >.<

2010-03-24 @ 19:10:34

Idag så hade jag två lektioner, svenska och matte, sen åkte jag hem! Orkade inte vara kvar... Min kropp typ protesterade :P
Det brukar ofta bli så när jag slutar träna, eller asså tar en paus. Som nu när ringetten har uppehåll. Då kommer förkylningar och skit smygande! Seriöst, det värsta man kan göra är att sluta träna! Det är då man blir sjuk...
Iaf så har resten av dagen spenderarts i soffan med kära datan :) Har kollat på film och pluggat lite. 

Funderar på om man ska ta och rensa lite i garderoberna, fixa lite outfits och kolla vad som måste införskaffas inför våren och sommaren! Hmm... Sounds nice to me! :D
Ska även försöka vara lika duktig som Kryckan och fixa ihop ett CV så att man iaf har en chans att få ett sommarjobb... Har redan sökt kommunens ferieplats-grej men det är kanske bra att ha en back-up plan typ ;)

Längtar till sommaren! Jag vill få bort all snö och lägga vantarna på hyllan!
Här kommer lite sommarbilder!

Bilden är tagen på Bornholm, var där med familjen '08. Det var oerhört varmt... och fint såklart!


På båten påväg hem från Bornholm! :D

Det absolut bästa med sommaren - PICKNICK! våren '09

Jo, det var faktiskt sommar! Fast det var lite småkyligt sådär :P Från London '09

Camping med Carro och Stefan och familjen '09

Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0