Hallå där ditt blåbär >.<

2010-03-31 @ 19:32:56

Hade matteprov i två timmar imorse! Gick faktiskt bättre än jag trodde, riktigt bra faktiskt (a)
Sen hände det inte särskilt mycket i skolan, kändes ganska tomt... Många borta ;P 

Lite senare på eftermiddagen så hade jag utveckligssamtal. Gillar inte sånt! Det känns så krystat på nått vis... Men det kändes bra iaf, ligger på en ganska stabil VG-nivå på alla änmen typ... Bara sista MVG-spurten kvar nu, haha xD 
Det känns som att jag kan få det i Engelska A, Civilrätt och Historia A asså om jag anstränger mig såklart, resten får vi se om jag klarar högsta betyget i... Sålänge det inte är IG så ska man väl vara nöjd :P    

Ska plugga lite historia nu, har prov på Hitler och Stalin imorgon och så måste jag läsa Wuthering Heights (!) och så måste jag verkligen städa! Mitt rum ser ut som ett bombnedslag! Lite likt Hiroshima (stavning?) faktiskt ;P

 

Låter inte det som en trevlig kväll?! NOT!


Man blir ju inte alls avundsjuk på Kryckan som är på väg till Sälen nu! Så att hon slipper morgondagen i skolan! Med bild och 1,5 timme historia... Nej jag är inte alls avundsjuk! INTE ALLS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0