I en röd xxsmall...

2010-03-07 @ 20:31:20
Jaa det blev en röd liten hjälm i år. (den hjälmen jag hade förut är för stor. Kan huvudet krympa??) Iaf så hyrde vi allt - skidor, pjäxor (älskade dom jag fick), stavar och hjälm, och jag fick som sagt storlek XXS på hjälmen... Dock så kunde den varit mindre för min del, fanns tyvärr inte ;P

Det har varit en supermysig och rolig vecka! Har träningsvärk i magen efter allt skrattande... ;D Är oerhört stolt över att jag vågade åka den brantaste backen "Rännan" två ggr ;)
Dessutom så träffade vi Sofia, en tjej från motståndarlaget Kista, så de blev lite ringettesnack oxå. :)
Bilder kommer...

Det blev även planering av nästa resa. Nämligen till France, närmare bestämt Biscarrose (en stad nära Bordeaux)!! Så i sommar så bär det av till underbaraste landet med underbaraste fam Runhellen. Det blir sol, bad och party!!! Lovely :D
I går (sista dagen) kom vi även på att vi ska åka till USA nästa år!!! Eftersom jag och Alex fyller 18, syrran 15 och Alex mamma Carole 50 år :) Awesome?! Längtar som bara den! Äntligen NEW YORK! Jag har velat åka (snarare flytta) dit hur länge som helst, och om jag får bestämma själv så är det där jag kommer spendera, iaf ett par år, av framtiden.

Skola imorgon (lite opepp) men det ska bli kul att träffa alla igen :) Nu: packa upp och sova!
Godnatt på er! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0