Idag är det fredag och...

2010-03-19 @ 07:34:42
...den inleds med att franskan är inställd! Yay xD
Kan det bli bättre?! Jag som inte ens hann klart med franskaläxan och hade lite panik över det, men nu löser sig allt :)
Dock så fick jag smset från min lärare då jag redan varit uppe i typ en halvtimme och hunnit sminka mig och vaknat, så nu kan jag inte somna om :(
Så det blir till att plugga Media och kommunikation ist... (har prov i samhälle idag) :P

Så jag börjar kl 10 med svenska ist, denajs! Jag är en riktig morgontröttis :P Att jag kan sminka mig på morgonen är en bedrift! Haha xD  

Nåväl, jag ska inte slarva bort min lååånga sovmorgon (även fast jag inte sover då då :P) utan nu ska jag äta frukost och sen blir det massa plugg ;)
Hoppas alla får en toppenfredag! ;D

Just jag, Grattis till Tamara som fyller 18 år idag!! ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0