Inga kakor...

2010-03-11 @ 17:53:28

Vi överlevde, ...med nöd och näppe! Dom har tagit bort ALLT gott i kafeterian och höjt priserna! Excuse me!!
Det är ju så att jag och Kryckan, eller mest jag, brukar alltid köpa en delicato-kaka till bilden. Dels för att dom är godaste, dels för att ha nått att göra på bilden dä vi inte vill jobba och dels för att tröstäta eftersom alla andra faktiskt kan rita... Fatta panik idag på bilden!
Men vi överlevde som sagt, och det är ju det viktigaste ;D

Kom hem för nån halvtimme sen och har pluggat lite francais, duktigt! Nu ska jag stoppa i mig lite pyttipanna och sen dra till träningen. Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv; Ja, jag kanske kan fixa lite i helgen :) Men jag måste ha ditt lösenord och lite bilder och sånt! Och lite färgönskningar ;)

2010-03-11 @ 22:13:33
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0