Just a cup of tea...

2010-03-31 @ 21:20:20
Sitter och dricker té och kollar på trailers på www.sf.se ist för att läsa om Förintelsen :P Jag har kommit fram tilll att lovet kommer spenderas i biomörkret och i soffan (hälsosamt värre ;P)

Dom här filmerna står överst på listan:

Avatar!

Skäms nästan över att jag inte sett denna film... Alla har redan sett den känns det som, men jag har tydligen missat att se den. MÅSTE SES FÖRE DEN SLUTAR GÅ PÅ BIO!! Och en fråga till alla som sett den, Är det värt att gå på 3D??

Alice in Wonderland!

MÅSTE BARA SES! Är lite efter med denna oxå :O Vad är det med mej??

The Bounty Hunter!

YAY xD Den har precis haft premiär! Så nu ska jag inte vänta tills den snart slutar gå före jag pallrar mig till biosalongen :P

Dessutom så har jag bestämt att vi ska ha filmkväll hos Kryckan, när hon kommer hem från fjällen vill säga... Och då ska vi kolla på

Moulin Rouge!


New Moon!


Haha xD Ni förstår vad jag menar... Kommer få fyrkantiga ögon :P
Nu ska jag dricka upp min kopp té och läsa lite :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0