Matchen - dramatiken, glädjen och BRONSET!!

2010-03-20 @ 22:47:06

JAAAAAA! Jag är så glad! VI VANN! Vi kämpade, jublande, dog av nervositet men tillsist så stog vi där som vinnare! För oss betydde det lika mkt som ett guld, jag är så stolt över mina tjejor :D
Men det var verkligen en riktig rysare! Vi hade ungefär ett måls skillnad matchen igenom förutom i början av andra perioden då Kista drog ifrån till 5-2, men vi kom tillbaka och efter tre perioder stod det 6-6! Det blev sudden death och lilla Annelapannela stänkte in det avgörande målet och VI VANN!! :D :D :D :D
Jag kan även berätta att Ulriksdal vann över Sollentuna med 7-6 och tog hem guldet :) Grattis till er!

Imorgon är det ungdomsfinal mot Ulriksdal och sen så ska jag spela med just USK i dam, även där finalen, två guld alltså ;D Ska tagga och sova nu!

Här är vi, bästaste bronslaget, efter prisutdelningen. Kolla in min supersexi pose (det är jag som ligger ner längst fram) ;D Haha xD
En toppendag!

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0