Onsdagsmys!

2010-03-10 @ 17:52:07

SNÖN SMÄLTER!! Kan det bli bättre?! (Förutom att snön smälter bort helt...) Svar: Nej! Detta är lycka ;D
Idag hade jag en soft skoldag. Hängde mest med, utan ansträngning typ ;)
Nu när jag kom hem så har jag pluggat lite och sen läst Wuthering Heights. Det är en oerhört svår bok att läsa! Fattar nada kan jag ju säga :S Men jag har bestämt mig för att läsa den  så det är bara att kämpa på! (läsa och google translate samtidigt :P)

Nu ska jag fixa lite käk och sen blir det ishallen för resten av kvällen. Jag ska döma min tredje match (a) tillsammans med en av de bästa domarna ("dom stora domarna"). Ska bli riktigt kul ;D

Sorry för dålig web cam-bild men så här är jag i min, alldeles för stora, domartröja tsm med min splitternya visselpipa ;)

Som Fika sa tidigare idag;
"Du ska va som en diktator på isen! Du bestämmer! "
- Tack Fikisen, jag ska tänka på det! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0