Saturday Night!

2010-03-27 @ 22:11:12
Yeees it is! Har precis tänt några lampor igen efter Earth Hour! Fast jag lät dom flesta vara släckta eftersom det var mysigt :D

Jag kan börja berätta om gårdagskvällen, jag var som sagt på bio - Shutter Island! Det var en bra men sjuk och en aning läskig film tycker jag... Efter bion så åkte jag hem med Carolin och sov över hos henne.
Och idag så har vi typ softat framför reprisen av Let's dance, ja det var rätt par som vann - Mattias ägde ju! Sen så åkte jag till min faster som fyllde år igår och åt middag där... Och nu har jag suttit framför datan i mörkret ett tag typ :p
Tror jag ska kolla på nån film före jag går och lägger mig. Mamma och pappa kollar på Millenium på svt1, jag kollade förra veckan men jag tyckte den var obehaglig så jag vill inte se den, plus att man fattar inget om man missar typ en halvtimme så det är ändå kört :P

Imorgon så blir det barnpassning av kusinerna och sen breddsatsning (med landslagstränaren) och SNS- (Sthlm North Stars) match mot SHC-veteranerna :P FUN!
Jag tycker faktiskt att de ska byta namn till Sthlm Stars, asså utan "North", när jag spelar med dom eftersom jag bor söder om Sthlm :P
Tyvärr så är Järna SK (där jag spelar) ganska underrepresenterad, bara jag från JSK, så jag kan nog inte hoppas på för mycket... haha xD 

Och så tänkte jag passa på att gratta Josse och Alexander som fyller 16 resp. 17 år idag! GRATTIS PÅ ER!!!!!

Ha en toppenbra fortsättning på lördagen och en mysig söndag på er!


Bild från min första SNS-match, Jullovet '09 (några dagar före 2010 började...) Jag står längst bort i bilden typ... coolaste goalien :P

Mina söta kusiner :) Imorgon ska vi leka så det ryker om det! <3

Btw, så måste jag få låna någons leg, asså nån som är över 18 år... Så om någon 18-20 åring som är någorlunda lik mig ser det här - kontakta mig!
Jag vill hemskt gärna gå på Carolins studentskiva men de är ju tyvärr 18-års gräns... :P  
Kommentarer
Postat av: josefin

Tack! :D <3

2010-03-27 @ 23:17:50
URL: http://elephantrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0