Tagga tagga tagga!!

2010-03-20 @ 08:12:13

The time has come!

Idag blir det bronsmatch mot Kista, junior. Det finns bara ett alternativ - BRONS!

SM inleds kl. 10 med flickmatcher och sen kommer junior :D
Kom gärna förbi om ni har tid, Husby Ishall.

Jag tror att de flest som sportar eller så har någon slags sedvänja eler trandition, alltså något spec som man alltid gör före matchen, t.ex. sätter på sig vänster strumpa före höger osv. Jag har dock en lite annorlunda - jag målar naglarna! Jag kan inte gå ut påå isen om jag inte gjort det :P Kalla mig störd om ni vill, så är det...
Och nu är naglarna putsade ocg fina, dags att ge sig av till ishallen! Fast först lite havregrynsgröt...



Hörs ikväll (då jag kan berätta om bronset ;P)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0