Temadag!

2010-03-18 @ 16:54:49
Ja! Idag var det Elevrådets temadag på Tumba Gymnasium. Jag måste erkänna, var typ halvpepp på att gå... Okej, jag funderade på att stanna hemma och plugga till samhällsprovet imorgon, men jag bestämde mig för att vara positiv och ge det en chans iaf.
Först så samlades vi i klassrummet och fick "mingelkort" (haha) typ. Och sedan var det bara att mingla loss!
Man skulle prata med folk som man inte kände och så skulle dom skriva sitt namn på mingelkortet... Det gick typ till såhär: Kan du skriva här?? 
Sen så var det kareoke i entrén och disco (?) i Oasen och massa annat att göra... Det var en söt kille som sjöng och spelade gitarr som inledning på temadagen :D
Till lunch blev det pizza och vi softa i matsalen i typ 2 tim :P Innan vi sluta fick vi tårta...den var god men det blev liiite för mkt, mådde illa efter halva...
Sen åkte jag hem och nu sitter jag och plugga till provet imorgon, måste även göra en beskrivning av mitt rum på franska!

Ikväll är det sista träningen innan SM! (SM är i helgen) Pepp på det säger jag bara ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0