Våfflor <3

2010-03-22 @ 18:48:56
Hej hej! Dagen har varit lagom seg, är en aning trött efter helgen :P
På idrotten "spelade" vi vollyboll, det är underhållande att se Fika försöka lära bollrädda Lulu att ta emot vollybollen, haha! Jag suger typ på vollyboll men tom jag såg lite skillad ut bredvid Lulu ;) Näe nu ska jag inte va elak mot min lilla panda! Hon äger på bild och det är jag klart sämst på så det jämnar ut sig i längden...

Det känns iaf fortfarande oerhört skönt att ha vunnit alla matcherna vi spelade i helgen! Medaljerna ligger och glänser på min rum ;D

Nu ska jag käka våfflor och sen plugga... :) Mamma frågade nyss, Är det okej att äta våfflor och fruktsallad till middag?? Jag typ Okej?! Det är klart att det är...! Ska göra smoothie oxå :D



Btw, så kommer ni få höra om SM-gulden i 100 år nu :P 
Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv; Ja, visst är jag? ;D I keep telling myself.



Och gud vad gott med smoothie :O

2010-03-22 @ 20:09:29
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0