Blondie checkar in xD

2010-05-17 @ 21:15:12
Hejsan! Såå otroligt fint väder det varit idag! Supermys ju :D
Efter skolan åkte jag, Felicia och Fika till Rönninge och fikade på Kaffestugan, mys och oerhört varmt ;)

Sen var jag tvungen att skynda mig hem för att hinna äta och bya om till barmarken, idag var vi i Enehallen. Först körde vi core, askul! Och sen inomhus-ringette, ha ha!
Jag kan inte påstå att jag var en förstärkning till mitt lag... Jag är ju målvakt (för er som missat det) och vi körde utan målis, och det finns en anledning - jag kan inte spela ute :P
Sen så ser jag ut som värsta fjollan för jag springer på ett... hmm... feminint sätt och så vet jag knappt hur man ska hålla klubban, ser ganska oproffsigt ut kan jag tala om.
Men till mitt försvar kan jag säga att det var mer än 7 år sen jag var utespelare.. (a)

Nog om det, jag måste verkligen plugga nu! Vi har massa plugg och lärarna verkar inte ta någon hänsyn till att vi faktiskt måste hinna andas och sova mellan allt plugg...
Nu: Lyrikanalys (Wiiie va kul! N.O.T.!)


Om ett tag (när min disiplin tar slut så kommer bilder på mina shoppingfynd från helgen)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0