Buhu :'(

2010-05-28 @ 17:32:16
Jag har inte fått brev från kommunen om sommarjobb! Asså jag freakar ut snart.. De står på kommunens hemsida att det senast ska komma idag! :(
Det här gillas inte alls!
Grejen är att det ska ju komma ett brev även om man inte fått nått jobb och just nu vill jag bara ha ett svar. Skiter (nästan) i om jag får jobb eller inte. Det viktiga är att brevet inte kommit!! Illa kommunen! 

Jag vill ha ett jobb, jag vill jag vill! Jag vill!

Jag försöker tänka positivt, att det säkert kommer imorgon, lite försenad bara.. Men jag kan inte riktigt övertyga mig själv :P

Juste, fick VG i samhälle och historia.. Jag borde vara nöjd. Vet inte om jag är det..
Detta betyder att jag höjde mitt högstadiebetyg i engelska från VG till MVG men sänkte mig i mina favoritämnen (eller de var iaf det i högstadiet). Känns ju sådär.. :P 

Kvällen spenderas med familjen, mamma har äntligen kommit tillbaka från Frankrike och pappa från konfrensen. Ska tvinga familjen att glo på Marie Antoinette (tv8 kl. 20!) och sörja över mitt icke-existerande sommarjobb..


Här är en bild på mig som Felicia tog till sitt fotoprojekt i bilden. Jag gillar den, faktiskt (trots att den är på mig :P) Den är annorlunda.. Det är ganska ovanligt med bilder på mig där jag inte ler, skrattar eller asgarvar, haha!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0