Inte mycket kvar nu!

2010-05-24 @ 22:29:07
Nej, det är inte mkt kvar i skolan nu. Sommarlov om 15 dagar. Deadline (i skolan, på inlämningar) på onsdag/torsdag och solen på intåg! Ja det är otroligt hur snabbt tiden går... Känns som det var nårga veckor sen vi började ettan :)

Samtidigt som det är obeskrivligt skönt att lovet närmar sig så blandar sig lyckan med ångest och panik!
För alla skolarbeten som ska vara klara (och helst bra) på onsdag, senast torsdag. Och för att jag fortfarande inte fått något sommarjobb... (VARFÖR hör inte kommunen av sig?? Hatar dom mig?!)
Men jag har en back-up plan! Coop Forum (grannen jobbar där)..

Det här är kvar att göra före betygen sätts:
- Ekonomiprov (imorgon)
- Konfliktanalys (nästan klar)
- Analytical review på Pride and Prejudice (inte börjat med än)
- Ordklassprov (på onsdag)
- Fotocollage - skor (torsdag)*
- Illustrera en dikt (torsdag)*
- Centralperspektiv (torsdag)*
*Bild.

Jag har lite att göra de kommande dagarna... Ska plugga på BNP till imorgon! Later!

Sommar! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0