Jeudi

2010-05-27 @ 21:42:10

MVG I ENGELSKA A SÄGER JAG BARA!! ;D
..och VG i historia, men de är inte lika intressant :P

Hade kompletering i matte på morgonen, gick helt okej. Sen engelska (MVG!) och sedan så var meningen att jag och Felicia skulle plugga franska, men datorn i biblan var jätteseg så de gick typ inte. Så vi fick göra det efter skolan istället.
Hade sista bildlektionen idag, jag gjorde mitt fotocollage. Blev faktiskt nöjd. Men inget kunde ju överglänsa Felicias foton, läraren var typ såå imponerad! Men de var så otroligt bra, so I can't blame her ;)

Imorgon ska jag och Felicia redovisa om Stockholm - PÅ FRANSKA! Haha xD Det kommer bli en upplevelse kan jag säga :P Ska öva lite mer på min text nu!


En av mina favoriter!

"Notre roi présent s'appelle Carl XVI Gustav et a dyslexie."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0