Langar snyggaste bilden..

2010-05-26 @ 21:52:14
...bara för att jag är glad! JAG HAR GJORT KLART ENGELSKAN! :D
And that means = inget mera plugg denna termin ;D 

Förutom det som ska göras imorrn i skolan... Ska göra nån kompletering i matten (Är det bra eller dåligt?? Känns dåligt..) samt alla bilduppgifter :P
Men det hinner jag i skolan och sen, mina kära vänner, så är det bara att softasoftasofta! LOVE it!

Har precis mumsat i mig pannkakor med frukt, gott! Och nu ska jag fixa lite med mina sko-foton ;)

Den utlovade bilden ja.. (Håll i er!)
 
Tada! Jaa, så här såg jag ut när jag höll mitt svenska-tal... Styling by Ida.. Vackert?!
Så gör man en tråkig skoldag lite roligare.. :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0