Mot Pandisen!

2010-05-12 @ 16:10:27

Matteprovet gick otroligt, jag nästan lite läskigt bra... Har säkert gjort allt fel :P

Efter hade vi låång lunch så vi köpte glass, mums!

Nu ska jag snart bege mig in till min kära vän Lulu för lite "get-together-mys" med både gamla och nya kompisar! :D

Bilden är från i fredags hos Fika. Vi hade suttit ute så jag hade jättemkt kläder på mig (leggings, mjukisbyxor, linne, tjocktröja och en stoor jacka och halsduk, haha!) och Ida bär mig, därför är jag längre än alla andra...
Iaf, det här var den enda bilden med mig och min panda (Lulu) på.

Vi kom på våra smeknamn en tråkig mattelektion i nian, då vi trodde att vi aldrig mer skulle sitta i samma klassrum igen... Det visade ju sig sen att vi hamnade i samma klass på gymnasiet men det är en annan story ;)
Jag är hennes Solros och hon är min Panda :)

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0