Soligt!

2010-05-11 @ 21:09:28
Hejsan! Supermysig dag idag!
Först hade vi NP i historia, tre timmar (!!!), men det gick faktiskt bra :)
Sen så åkte jag, Felicia. Lulu och Linnéa in till stan (sthlm) och mötte upp Fika. Sen så begav vi oss till kungsan och hängde där ett tag... Fotade lite skor till mitt bildprojekt och fotade lite allt möjligt ;) Superfint där inne, nu när alla körsbärsträd blommar! Lovely!

Det var otroligt fint väder idag, typ 20 frader och strålande sol! Vi gick och klöpte lunch på donken (pommes frites <3) och då fick vi sällskap av en and...trevlans ;)

Sedan så vandrade vi omkring i vår underbara huvudstad och typ hade allmänt mysigt! Vi var bla på Slottet och då utbrister Felicia (när vi stod o kollade på statyer på slottet) "...Sigismund, det är väl han som dog..." Hahaha xD Otroligt roligt!


Lovely!


Mina underbara vänner <3 Linnéa, Felicia, Lulu och Fika


Haha, jo... Det kom några och la ner något i vattnet... och vi var tvungna att undersöka. Linnéa ute och hämtar det. Det visade sig vara en skolklass som hade nån slags aktivitetsdag så det kom en lärare och sa att vi var tvungna att lägga tillbaka det :P Fail! Men kul var det :D

Nu ska jag plugga matte, NP del 1 imorgon, Gaah >.<

Men sen så är vi lediga torsdag och fredag! Wiie :D

Imorgon så ska vi hem till Lulu och "get-together" typ, supermys!

Sen så ska vi ner till vår sommarstuga i Småland på torsdag (ja, mamma lyckades lura med mig... Shopping och söta kusiner...) Men jag kommer hem på lördag.

Jaja... matte var det!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0