Söndag

2010-05-09 @ 11:30:44
Hejsan! Som jag skrev förut blir det inte så mkt bloggande nu eftersom det är ganska mkt plugg... Men jag ska bättra mig :)

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Förmodligen plugga...

I fredags var vi (chopaow girlsen) hemma hos Fika. Det var riktigt mys med mat, playstation-spel, vattenpipa och massa godis och skratt! Tack tjejer! :D

Eftersom Fika nyligen fyllt år så bestämde vi att vi skulle samla ihop pengar till tungpiercingen som hon vill göra.
Men jag och Kryckan var lite fattiga just då när dom andra gav sina pengar, så vi gav vår present i fredags.
Vi hade tejpat fast alla mynt och 20-lappar i en Ior-ritbok (ni vet han från Nalle Puh) och så hade vi skrivit massa roliga citat och sånt i boken och tejpat fast godis, haha!
Riktigt fint och oerhört kreativt måste jag säga ;)

Jag har tyvärr (som alltid) inga bilder, men Kryckan tog fina bilder så dom kommer nör hon är så snäll och ger dom till mig :)


Nasse - Fika, Ru - Lulu, Tiger - Ida, Kanin - Linnéa, Nalle Puh - jag och Ior - Kryckan


Bara för att Nalle Puh är så söt!

//Annika
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0