Veckoplanering

2010-05-18 @ 15:29:13

V. 20

Måndag:
- Fika med Felicia och Fredrika
- Träning med laget, 17.15-19 i Enehallen
- Läsa Pride and Prejudice

Tisdag:
- Göra lyrikanalys och skriva minst 3 dikter (SvA)
- Göra konfliktanalys på Koreakriget (HiA)
- Träning på Sollentunavallen med landslaget kl. 19-20

Onsdag:
- Inlämningar ska vara klara - Lyrikanalys, konfliktanalys.
- Avslutning på ringetten kl. 18
- Träning på vallen med landslaget kl. 19-20
- Redigera alla foton till mitt fotocollage (ES-bild)
- Läsa klart Pride and Prejudice (har ca 35 kapitel kvar)

Torsdag:
- Inlämning av Analytical review of Pride and Prejudice (kan även lämnas senast på fredagen i värsta fall)
- Träning på vallen med landslaget kl. 19-20
- Storstädning (tjäna pengar)
- Plugga matte

Fredag:
- Senaste inl.-dagen för analytical review
- NP Ma-A del 2, kl. 8.30-10
- Rix fm-festival i Kungsan :D

Lördag:
- Antingen
Festival i Skogås
eller
Fest med Felicia, eller försöka hinna med båda... :)
:D

Söndag:
- På den sjunde dagen dog hon av utmattning... Nej skoja bara, men typ - SOVA!!
- Någon gång innan måndag (v. 21) så ska jag och Felicia hinna göra en presentation om Sthlm på franska...



Ni märker att jag int eär särskilt bra på att planera, annars skulle jag inte ha sparat allt plugg till absolut sista dagen...

Men på nått konstigt sätt så gillar jag ändå att känna mig stressad och ha massa saker som händer runt omkring mig. Man jobbar alltid bättre och effektivare under press, iaf jag :) Dock så blir det lite svårt att hinna med korrekturläsning och sånt... Men jag hoppas på att jag skriver okej från början...

Något som jag hatar är att först behöva göra kladd, sen första utkast, andra utkast, tredje utkast...sista utkast osv. Skriv ordentligt från början ist!

Det som blir svårast är nog att skriva dikter, jag suger på att göra det! Har ingen som helst fantasi eller insperation... Man kan ju inte bara klämma fram en bra dikt så där... Och vi ska skriva minst 3!

Nä, nu är det dags att ordbajsa lite på min lyrikanalys, vi får se hur det blir med dikterna...

Ciao!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0