Det snöar fortfarande..

2010-11-29 @ 15:24:46

Är hemkommen från farmor nu, blev en fika där efter skolan, mys! :D Ska ta och plugga lite, har prov i straffrätt imorgon. Sista provet på kursen så det är ju bra om man får mvg på det, tycker jag ;)
Ikväll är det träning, yey!

Idag så hade vi prov i engelsk affärskommunikation men jag måste säga att jag är besviken på provet. Ja ni läste rätt.. Det var alldeles för lätt. Jag hade knappt öppnat boken och kunde typ allt iaf. Men man ska väl inte klaga :P
Det var lite roligt på provet, jag och Felicia satt bredvid varandra när vi skrev. Och efteråt så kom vi på att båda hade kollat på varandras prov om vi inte kunde en fråga, det jag inte kunde kunde hon och vice versa.. Haha xD Teamwork! (asså det handlar om typ 2-3 frågor..) Det roliga är att vi inte alls ser det som fusk på nått vis.

Imorrn kan jag dock inte ha Felicia bredvid mig på provet, hon läser ju inte juridik. Så det blir till o plugga :P

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0