En månad kvar till jul!

2010-11-24 @ 21:56:37
24 november.. EN MÅNAD?! När hände detta?? När blev det vinter, när kom julen så nära och när ska jag hinna köpa julklappar..? I mitt huvud så har jag precis börjat tvåan, kurserna har inte dragit igång på allvar och jag går och längtar efter hösten, som jag alltid gör när skolan precis börjat (Vad hände med hösten?? När kom den??) Nej! Snart har hela terminen gått och jag hat två kurser son avslutas nu :O

Uschamej. Idag har jag haft matteprov, det gick faktiskt bra (a) och lite andra lektioner (såklart) i skolan. Efteråt så var jag tvungen att bege mig ut i snöstormen för att skynda hem och tagga till träningen, som var tidigare för att det skulle vara hockeymatch efter vår träning..

Nu ska jag skriva läslogg, nu blev ni allt avundsjuka va?

Idag fyller Nancypancy 15 år!!!! Massa grattiskramar till dig, sötis <3

 Solna celebrity, Nancy Amnestad! ;D

Imorrn ska jag representera Tumba Gymnasium på Gymnasiemässan i Älvsjö! Be there alla gymnasieväljare ;D
Ska bli askul, hoppas jag.. Ska fixa naglarna tills imorrn, man kan ju inte se ut hut som helst :P

God natt på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0