I'm alive!

2010-11-02 @ 17:55:19
Japp jag lever :) Har varit sjuk, på riktigt! Ända sen i tisdags kväll, efter latin-provet, så har jag varit helt sänkt!
Igår var jag hos farbror doktorn och fick lite utökning av astma-medicinen - jag är tydligen asmatiker nu :P Sen så fick jag stick i fingret och tops i halsen, vilket visade att jag hade (en?) sänka på 96 när jag tydligen skulle haft under 10.. Hänger inte riktigt med på de medicinska termerna, men jag fick iaf penicillin i form av superstora tabletter. Problemet är bara att Annika inte kan svälja piller, hur små de än är :P Dessa är den största sorten.. Men jag mår bra iaf :) 

Men humöret är på topp! Imorgon åker vi till FINLAND med hela ringetten :D gillagillagilla!

Nu har jag hört av mig lite iaf.. Ses igen när vi är tillbaka från Finland!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0