Konvektionsregn och sånt

2010-11-10 @ 18:53:29

Sitter här och fryser och ska försöka plugga på om klimatet till imorgon. Men jag orkar inte riktigt :P Först så kunde jag inte hitta info om förhöret på vklass så jag visste inte vad vi skulle bli förhörda på. Men så var Juliana så snäll och berättade för mig så nu har jag ingen ursäkt till att inte plugga.. :(
Ska göra det snart, promise!

Har varit en ganska soft dag i skolan idag. Började dock 8.20, inte kul.. Men vi fick sluta tidigare så det var en stort plus! När jag väl är inne på plus och sånt så kan jag väl delge er om att jag även har matteprov imorgon som jag verkligen inte ser fram emot. Fy och fasa!

Är otroligt
opepp på skolan just nu, inte bra alltså! Måste hitta lite motivation snarast, annars kommer det inte gå bra.. Och så chockade Felicia mig med att det bara är 26 dagar kvar till jullovet! 26 DAGAR?! Stressande om något..!
Men det kommer ändå bli skönt med lov (a) Det känns inte riktigt som att det nyss varit lov eftersom vi var i Finland och man är så sjukt trött liksom :P

Aha, time to get started med geografin kanske.. Later! (Ska försöka lägga upp lite bilder från Finland ikväll!)

Kommentarer
Postat av: Felicia

26 skoldagar, då alltså.. Eller ja, 25 idag. Jag har räknat bort helger och studiedagen :P

2010-11-11 @ 19:39:50
URL: http://bluberrie.blogg.se/
Postat av: tina

fin blogg:p



koll gärna in min med :D

2010-11-11 @ 20:10:03
URL: http://tiiinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0