Nina Glitter Show!

2010-11-16 @ 21:57:51
Imorse så hade jag latin (som tur är bara en timme! fick dock massa läxa..), sen franska och straffrätt. Asså det gick såå dåligt för mig på franskan, jag skulle läsa och jag fick liksom inte fram orden och stakade mig fram och allt :(
Efter straffrätten så åkte jag och Lulu till Alby (för första gången) och gick på musikal - Nina Glitter Show! Våra klasskompisar var med. Och den var superbra! Massa bra låtar, som de skrivit själva, + rolig och gullig handling :D

Sedan så skulle vi ta oss därifrån (precis som alla andra som varit på musikalen) så alla bussar mot tumba var proppfulla, så Lulu kom på att vi kunde ta bussen till Rönninge istället och ta tåget därifrån. Superbra idé! Tills vi insåg (när vi satt på - den försenade - bussen) att den åker runt hela Alby, Hallunda, Norsborg och Salem före den kommer till Rönninge..
Jag skulle ha utvecklingssamtal så jag hade liksom tidspress oxå.. Usch! Vi kom fram till slut :) Men jag kom försent till samtalet, det gjorde inget iof som tur var :)
Fick förklarat för mig att jag lägger ner för mycket tid på ringetten och underpresterar enligt mina lärare.. :(

Nej, nu ska det MVG-spurtas! 22 dagar kvar före jullov!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0