Saknad

2010-11-17 @ 23:13:44
God kväll på er! Snart är det dags att sussa kudden, men först måste jag bara berätta en sak.. En tjej i laget har bestämt sig för att ta en paus/sluta på ringetten :'(

Det är så tråkigt med sånt här men jag kan ändå någonstans förstå henne. Hon slutar för att hon inte känner att hon har tid, skolan tar ju ens liv och så spelar hon fotboll oxå. Som sagt så förstår jag henne, verkligen, jag tror ingen vet hur många gånger jag känt att jag inte har tid och av flera olika anledningar velat lägga av.
Men varje gång jag har såna tankar så börjar jag alltid tänka på laget. Mitt underbara lag! Och även alla andra ringette-tjejer i de andra lagen. Hur skulle jag kunna berätta för dem?!
Det får mig alltid att komma på bättre tankar. Jag är fast (på ett bra sätt :P).


Mia, jag vet inte hur många avgörande mål du gjort men det här guldet, och alla tidigare, har du haft en avgörande roll i! Jag bara undrar, varifrån ska målen komma nu?? Kom och heja på oss nån match! Skulle betyda mycket för oss :)

Vi hade ett sorgligt farväl (även fast det inte är ett farväl, vi kommer ju fortfarande träffas) innan träningen idag. Usch :( Evelina, gulleplutten, fällde några tårar.. <3
Mia, du är och kommer alltid att vara en JSK:are! Kom tillbaka när som helst, alltid välkommen :D 
Vi kommer sakna dig!

God natt <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0