Tingsrätten

2010-11-09 @ 20:43:51

Idag var vi på besök i Södertörns Tingsrätt igen. Var så otroligt opepp på det imorse, jag drömde till och med att jag försov mig så att jag skulle slippa komma dit.. Och sen vaknade jag skitstressad :P
Det var så sjukt tråkigt på morgonen iaf, vi skulle gå på massa korta förhandligar typ olovlig körning, narkotikainnehav etc. Vi gick på 4 förhandligar före lunch..
Sedan begav vi oss ut i snöstormen för att äta, det blev pizza - mums! Fast jag orkade bara halva min.. Jag borde ha beställt en halv pizza kom vi fram till :P

Eftermiddagen var lite roligare. Vi fick välja förhandling själv så jag, Talita, Janina, Madde och Sharmin bestämmde oss för att gå på grov misshandel. Och hur hemskt det än må vara så är det alltid roligare ju grövre brott som har begåtts :P
Förhandlingen var dock sjukt lång, men den var så intressant så vi var tvugna att stanna. Den började 13 och avslutades för dagen 17.. och den fortsätter imorgon så vi får inte se hela :(

Och så var det typ askallt ute och massa snö, som hade hunnit bli slask lagom tills vi kom ut.. Don't like!
Resten av kvällen ska spenderas med matteboken och desperata hemmafruar på Wisteria Lane ;D

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0