TRAMP the ice!

2010-11-15 @ 22:04:51

Min kära far räknade nyss ut att jag spenderat runt 1500:- i helgen, ögh! "Taaack pappa för informationen" Känns inte så kul att jag inte ens noterat att det var över 1000..

Nåväl, mina ekonomiska bekymmer ska vi inte prata om! Idag var en lång men otroligt skön skoldag, nu när jag tänker efter. Hade Business Communication efter det en lång håltimme eftersom matteläraren var borta (yeeeees!). Så jag, Felicia, Lulu och Linnéa åkte till Kaffestugan i Rönninge och åt lunch, mys!
Sen så blev svenskan inställd (eget arbete, ha! Man väntar ju ändå till sista dagen..) så jag fick sitta och vänta ett tag innan vi hade prov i samhälle, på EU. Provet gick bra, känns som att man kan EU utan och innan nu. Har väl typ läst om den unionen sen man började skolan :P Nått borde väl fastnat..

Nu har jag varit och tränat med mitt underbara lag! Jag har ju fortfarande lite att ta igen sen min sjukdom (helt otroligt hur fort man tappar kondisen :O) men träningen gick bra, med tanke på omständigheterna.. :D
I'm on my way back! Watch out motståndare säger jag bara..!

På träningen så hade jag och Mikis snökrig, hihi x) Jag vet inte vad utespelarna gjort men de va asmycket snö på isen så vi kände oss tvungna att kasta lite på varandra.. Jo vi tar träningen seriöst, japp.
Efter lekstunden var över så sa vår tränare att vi skulle "Trampa" så då hittade vi på ett nytt uttryck = Tramp the ice!

Annika is
login off.. To the loo.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0