Torstai

2010-11-11 @ 21:56:08

Heeej alla blogfollowers!
Skoja bara.. Jag kan ju meddela att jag fortfarande är sjukt trött efter Finland, men det är ju inte särskilt intressant iof ;P

Idag hade
jag ett läxförhör och ett prov, typ inte kul! Men geografin (läxförhöret) gick väl bra, det var bara 4 frågor så.. Soft! Sedan hade vi idrott - vollyboll och innebandy. Jag suger på båda men vi hade kul iaf :) Det var ingen i mitt lag som var särskilt bra så det gick jämt ut liksom, hihi x)

Efter skolan
så hade jag och några till från min matteklass omprov i matte (jag vet, fail med omprov!). Och Lulu, Emelie och Carina hade tänkt skippa det! Så jag fick typ spel :P Asså jag tycker att det är väldigt otacksamt att inte göra provet om man blir erbjuden en chans till.. Och tillslut så lyckades jag övertala Lulu och Emelie, men Carina drog - fy!
Provet gick iaf bra som tur var :D

Efter det
var det bara hem och äta och dra iväg till ishallen, var med på flickträningen. Jag har ju inte tränat på två veckor och på lördag är det juniormatch, jippi!

Nu ska jag sussa kudden, natti natti <3

(Just det, rubriken betyder torsdag på finska.. Är lite inne på finska för tillfället :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0