En halv miljödag

2010-10-21 @ 19:22:46
Godkväll. Alltså jag kom hem för mer än en timme sen men jag är fortfarande kall efter promenaden från bussen! Askallt ute nu! Usch vintern närmar sig.. Blev tvungen att inse att det är för kallt för converse nu :( Måste leta fram mina vinterskor, vilket är väldigt trevligt iof :)

Men det har jag inte tid med nu iaf. Jag har franskaprov imorgon, bläääää! Fast det känns som att jag fattar det mesta, vilket är väldigt ovanligt men skönt så här dagen före (a)
Ska läsa på personliga pronomen bara så är jag fit for prov ;P

Idag så hade vi "halv" miljödag i skolan, som tur var bara efter (miljö)lunchen. Oerhört tråkigt och väldigt onödigt! Jag kan verkligen inte bry mig mindre om miljön! Jag orkar verkligen inte engagera mig.. Det var föreläsning i aulan och jag har aldrig lyssnat mindre under en föreläsning förut, hihi.. Jag och Felicia satt och lyssnade på musik ist :P

Efter skolan
så lyckades jag och Felicia tvinga med Lulu till McD's :D Kärt återseende! Var fler veckor sen vi var där.. Lulu har något emot donken av oklar anledning.. Ibland så förstår jag mig inte på henne :P

I'll get back to le francais..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0