Klipp och klistra

2010-10-05 @ 18:08:20

Good evening! Jag tog en paus från pluggandet och började mitt skokartongsprojekt! Jag har bestämt mig för att klä in mina skokartonger i fint papper och sätta en liten bild med skorna på! Jag får inte plats med allt i mina garderober så jag måste ha skorna utanför i rummet. Och skokartongerna är så tråkiga. 

Jag har sett på nån modeblogg att man kan ha skorna på bild på kartongen, det är ju sjukt smart! Annars så tar man ju alltid fel kartong.. 
Dessutom så kommer jag aldrig ihåg vilka skor jag har så det blir en surprise när jag öppnar en skokartong. Lite kul är ju det, känns ju som att man får nya skor hela tiden, men det är lite jobbigt eftersom man som sagt glömmer bort dom..
Så skor ska fotas och framkallas! Och kartonger ska slås in.. Väldigt jobbigt och tidskrävande.
Har bara gjort en hittills :P

Före:


Efter:

Tycker det blev bra :) Nu ska jag bara gör nåra till..
Vet inte om det ska va något band på den, men det får vara där så länge :D Ser ut lite som ett en present ;P

Vad tycks?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0