L'avenir

2010-10-14 @ 20:51:31
L'avenir, the future, framtiden.

Jag har många planer för framtiden, ja alltså tiden efter gymnasiet. Eller rättare sagt, jag har för många planer för framtiden. Jag vill göra så mycket på så kort tid.
Jag vet redan innan idén har formats färdigt i huvudet att jag inte kommer kunna och/eller hinna göra allt. Och jag vet att jag kommer bli besviken på mig själv för att jag gett mig själv falska förhoppningar, men jag gör det iaf..

Några av mina framtidsplaner:
Plugga i London
Resa runt typ helt jorden (dock inte allt på en gång)
Plugga antingen International Law eller Business, eller båda..
Åka till Kina
Bo i New York
Ha en supermysg lägenhet
Ha en stor walk in closet
Göra en MBA i nått intressant ämne
Köpa ett par Louboutin heels
Bo i Paris
Lära mig franska flytande



Den som lever får se brukar det ju heta.. I think I'm gonna be disappointed :(

Nu ska jag iaf duscha, måla naglarna och läsa Memoirs of a Geisha.
Ha en fin torsdagskväll! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0