Och så blev det såhär istället..

2010-10-20 @ 22:39:14
Tanken var ju att åka och träna med landslaget i Solna men nej.. 
Före vi åkte så föreslog mamma att jag skulle fråga tränaren om jag skulle få spela något (det var tydligen träningsmatch) så jag skickar ett sms och frågade om jag "behövdes". 
Men får inget svar så jag messar andra målisen och hon tyckte att jag skulle komma så vi åker och hämtar Annela (granne som spelar i landslaget) och åker upp mot Solna. 
När vi kommit typ halvvägs så får jag svar från tränaren "Nej Linnea ska stå". Alltså jag behövde inte komma för att jag inte kommer få stå något. Alltså helt onödigt att åka dit. 
Alltså jag spelar ju inte i landslaget utan är bara med som extramålis så det är liksom okej att Linnea kommer före men jag var liksom redan påväg då!

Så jag fick ta tåget hem igen.. Mamma däremot var ju tvungen att stanna kvar eftersom Annela skulle spela (hon var ju lagom glad kan man säga..)
Jaa så kan det gå! Nu borde jag ta och fortsätta med franskaplugget.. Men jag vet inte x)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0