Parlamentarisk demokrati

2010-10-07 @ 21:04:48
är det i landet vi bor i. For your information asså.. Ja, jag sitter och skriver min jämförelse/analys av svenska och schweiziska statsskicken och det är såå otroligt kul! Ni skulle bara veta.. (y) Nej. Panikplugga-dagen-före är det närmare bestämt! Varför?! Jag måste alltid skjuta upp allt till dagen före.. Spelar ingen roll hur långt i förväg jag får uppgiften.
Dessutom så ska detta lämnas in senast kl. 11 imorgon, asså hallå! Vi har liksom lektion med läraren då! Då kan man ju inte lämna in den.. :P Sjukt!
Har även franskaläxa till imorgon.. Pust!

Just det, hade geografiprov idag. Det gick bra, tror jag :D Hann ju tyvärr inte plugga på så mycket igår kväll men tillräckligt hoppas jag ;)

Idag när jag var på bussen på väg hem så låg det en överkörd anka på vägen! Höll seriöst på att spy där och då! Stackars anka :'(
Men nog om det! Bara två lektioner kvar till freeeeedagsmyyyyys! gillagillagilla ;D

Rendez-vous!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0