Allt annat än pluggar i alla fall..

2010-09-05 @ 20:35:16

Ja exakt, jag gör allt annat än engelska och straffrätt just nu. Har fört över alla helgens bilder från kameran till datorn, snart kommer de även upp på bloggen och facebook.. Sen så har jag läst alla bloggar som jag följer på bloglovin och facebookat mig..

Har skrivit ungefär en halv A4 till English B-uppgiften och gjort några av de Business English-exercises vi ska ha gjort tills imorgon. Straffrätten har jag inte börjat läsa än, har ungefär 20 sidor att plugga in till tisdag..
Jomenvisst, här är det ambitiöst värre!

Bara för att jag inte vill ta tag i mina studier så får ni lite bilder från dagen. Vi var uppe hos min moster och firade mig och kusinen! 5 år + 17 års-firade var det minsann xD (kusinen fyllde år i augusti, men befann sig i Frankrike just då, och jag fyller år på onsdag!)

Först skulle bord sättas ihop. Pappa får hjälp av 5-åringen ;)

Lillkusinen får paket..

..liksom storkusinen :D 

Titta vad jag fick av min fina moster! En klocka :D (den var dock för stor så jag måste gå och korta av armbandet lite.. sen ska den användas flitigt!) Cool va?

Moster hade lagat massa god mat! Mums!

Syrran och kusinerna :)

Nu ska jag ta och måla naglarna eller något annat nödvändigt. Sedan kanske det eventuellt blir lite plugg :P

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hola sjukis ;D



Lust att lägga ut killarnas låt på bloggen? Promota den lite? ;)



Pusspådej<3

2010-09-06 @ 13:38:32
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0