En timme senare, en halvtimme tidigare..

2010-09-15 @ 16:42:52

Sitter och lyssnar på Mando Diao :) Tycker att det känns som att jag har massa att plugga men det har jag inte.. Stressad för inget :P Jo jag har ju iof matten, men jag hänger ju med på lektionerna så.

Mysigt höstväder (regn och blåst fast relativt varmt) det gillas!
Ikväll är det träning i AIK-hallen, tummen upp för is! Men är grymt trött :P Igår fick vi info om att istiden blivit ändrad till 21 (en timme senare än vanligt) vilket jag inte gillade alls eftersom jag kommer va hemma runt tolv då och vara en zombie imorgon i skolan.. Men nu fick vi sms om att det är en halvtimme tidigare, alltså 20.30..

Just det, jag shoppade lite medans jag väntade på bussen (vi fick sluta tidigare för att engelskan var inställd). Köpte en skjorta, en kofta och en halsduk (sån som liksom sitter ihop som en ring..) :P
Måste hitta en present till Lulu oxå.. :) Hon är otroligt svår att köpa något till har ingen aning om vad jag ska köpa, och jag har ändå känt henne i 10 år :P
Lulu har ju fest i helgen med tema (hon har alltid det :P). I år är det Länder, man ska alltså personiera ett land.. Jag ska va cowboy och ha med mig mat från Mc'D - typ USA.. Btw, Felicia kan du kolla om du hittar den där "cowboy"-hatten?? :)

Hoppas alla får en trevlig onsdag :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jodå, vi har en svart hatt med en krona därfram och glittrigt ludd runt xD Om du vill låna...

2010-09-15 @ 19:40:39
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0