Fredagsmys

2010-09-03 @ 17:59:23

Det e dags för fredagsmys
Från direktör till chamör
Snart e de fredagsmys
Från vecko stress till glatt humör

Nu e de slut på veckan
De e dags för fredagsmyyyyyyyys

Äntligen fredag! Skönt värre xD Hade bara en lektion idag :) Eller egentligen så hade jag två men jag missade bussen imorse så jag hade bara franska.
Felicia var sjuk så vi var bara fyra st på franskalektionen, ha! Det visade sig att jag var den enda som pluggat på glosorna, MVG here I come ;P

Efter skolan så tog jag en kort shoppingrunda, själv! Jag har ju, som ni kanske vet, ett hat mot att shoppa ensam, inte kul! Men det var helt okej idag. Kan ha berott på att jag köpte tråkiga saker som trosor, mascara och böcker men ändå.. ;)
Visar inköpen snart :)

Blir Night in ikväll :) Först middag med familjen och sen kommer trevliga grannar och förgyller tillvaron :) Här ska planeras kräftskiva!

Hoppas att får en awesome fredagskväll!

For your information, jag och syrran sitter ungefär tre meter från varandra och chatar på facebook, hehe! Effektivt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0