Je suis très fatigué!

2010-09-02 @ 17:20:46

Jag är supertrött! Jag vaknade tidigt och fick inget kaffe till frukost :( Började 8.20 med Straffrätt sedan var tanken att vi skulle ha geografi men läraren var sjuk så vi hängde lite i bibloteket bla.. Resten av dagen var oxå seg.. Idrott, engelska och svenska (fast vi hade bara en kort genomgång på svenskan och sen fick vi gå, eller asså meningen är att vi får jobba vartsomhelst bara det blir gjort typ, så vi fick gå..)
Under lunchen så satt vi och "filosoferade" vilket blev otroligt flummigt och skrattigt! Det brukar bli så när alla är trötta.. :P

Det gick faktiskt väldigt bra igår (var barnvakt åt mina kusiner)! Vi åt lasange, kollade på Bolibompa, badade (eller dom badade, jag blev blöt..) och sen så somnade dom utan protester, volia! Jag äger!!
                          

Egentligen så skulle jag åkt till Ursvik och tränat med landslaget, men jag orkade inte åka hela vägen för så pass kort träning så jag åker och tränar med laget i Järna ist :)
Nu måste jag plugga in 18 franska glosor tills imorgon! Le espoir (hopp) till exempel.. Samt sammanfatta en engelsk novell =/

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0